Teslimat ve Kargo

Siparişiniz, iş günleri içerisinde saat 16:00'a kadar verilmiş ve müşteri temsilcilerimizce onaylanmışsa aynı gün içerisinde kargo firmasına teslim edilmektedir. Siparişinizin onaylanabilmesi için müşteri temsilcilerimizin size ulaşması gerekeceğinden saat 16:00'a kadar ulaşılamayan ve onaylanamayan siparişler için süreç bir sonraki iş gününe devredilmektedir.

Herhangi bir stok problemi yaşanması halinde müşteri temsilcimiz size ulaşarak teslim süreci ile ilgili bilgilendirecek ve sipariş değişikliği veya iptali gerçekleştirilebilecektir.

Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda, resmi ve idari tatil günlerinde ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.

Siparişiniz kargoya verildiğinde takip süreci başlayacaktır. Siparişinizi takip etmek için gerekli kargo takip numarasını size tarafımızca veya kargo firması tarafından gönderilecek olan kısa mesaj veya email içerisinde bulabilirsiniz.

Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Kargodan kaynaklı herhangi bir hasar durumunda ürünü değişim hakkınız bulunmaktadır. İhtiyaç halinde 0551 158 87 87 no’lu çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz. 

Teslimat sırasında bizzat kendinizin adreste bulunmaması halinde, siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir. 

Adres değişikliği taleplerinizi 0551 158 87 87 no'lu çağrı merkezimize ulaşarak iletebilirsiniz.
Tüm kargolar SÜRAT Kargo aracılığıyla adrese teslim edilmektedir.